Kerja Kosong Malaysia Airlines Berhad

Jawatan Kerja Kosong Malaysia Airlines Berhad logo www.ohjob.info julai 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Senior Executive, Corporate Occupational Safety & Health
2. Senior Executive MAB Kargo
3. Sales Consultant

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Malaysia Airlines merupakan syarikat penerbangan negara Malaysia dan salah satu yang terbesar di Asia, yang disediakan untuk 40,000 tetamu pada 330 penerbangan ke lebih 50 destinasi setiap hari.

Malaysia Airlines mengendalikan penerbangan dari pangkalannya, Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur, dan menawarkan sambungan yang besar di seluruh dunia; termasuk oneworld® hab.

Malaysia Airlines sebahagian daripada oneworld®, yang membawa bersama-sama 15 nama-nama terbesar dan terbaik di dunia dalam industri penerbangan dan 30 syarikat penerbangan affiliate yang disediakan untuk lebih daripada 10,000 pelepasan setiap hari. Melalui perikatan global ini Malaysia Airlines menawarkan sambungan yang terbaik dengan perjalanan yang lancar kepada hampir 900 destinasi di 150 buah negara dan akses kepada lebih 550 lounge lapangan terbang di seluruh dunia.

DUE DATE:- 31 JULY 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Malaysia Airlines Berhad dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.