Kerja Kosong MDD - Majlis Daerah Dabong

Jawatan Kerja Kosong MDD - Majlis Daerah Dabong logo www.ohjob.info oktober 2017
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Penolong Pegawai Tadbir N29
2. Penolong Pegawai Penguatkuasa KP29
3. Pembantu Tadbir (Perkeranian/ Operasi) N17
4. Pembantu Penguatkuasa N17
5. Juruteknik Komputer FT17
6. Pembantu Awam H11

DUE DATE:- 30 Oktober 2017

CARA MEMOHON

1. Permohonan hendaklah menggunakan Borang Permohonan Jawatan MDD yang berharga RM3.00 dan boleh didapati di Pejabat Majlis Daerah Dabong, Kelantan. Borang permohonan yang lengkap hendaklah dihantarkan ke alamat berikut:

Yang Dipertua
Majlis Daerah Dabong
18200 Dabong, Kelantan.

2. Permohonan hendaklah disertakan dengan sekeping gambar berukuran pasport, salinan sijil atau keputusan peperiksaan, kad pengenalan, sijil kelahiran, sijil-sijil persekolahan yang berkaitan yang telah disahkan dan sampul surat berukuran 22cm x 11cm beramat sendiri serta bersetem.

3. Permohonan daripada mereka yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan borang permohonan mereka melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut pindaan Peraturan 17, Peraturan-Peraturan pegawai Awam (Perlantikan, Kenaikan Pangkat dan Penamatan Perkhidmatan) 2009 dan pastikan dihantar bersama dengan salinan Kenyataan Perkhidmatan yang dikemaskini dn Laporan Nilaian Prestasi 2014, 2015 & 2016. Borang permohoonan yang dikemukakan tanpa Kenyataan Perkhidmatan dan Laporan Nilaian Prestasi akan ditolak.

4. Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dihubungi untuk ditemuduga.

5. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan sebagai tidak berjaya.

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong MDD - Majlis Daerah Dabong dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.