Kerja Kosong Kementerian Tenaga Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA)

Jawatan Kerja Kosong Kementerian Tenaga Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA) logo www.ohjob.info disember 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF (CEO)

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Malaysian Green Technology Corporation (GreenTech Malaysia) mempelawa individu-individu yang berkelayakan, berpengalaman dan berwawasan untuk menyertai syarikat kami sebagai Ketua Pegawai Eksekutif (CEO). Syarikat ini bertindak sebagai penggerak utama pembangunan dan promosi teknologi hijau di bawah Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA) dan juga pemudah cara pertumbuhan industri teknologi hijau untuk pembangunan ekonomi negara.
Kami mencari individu yang mempunyai pemikiran strategik, berkemahiran dalam perancangan korporat dan rundingan serta memiliki interpersonal yang baik. Calon juga mestilah memiliki rekod cemerlang yang menunjukkan keupayaan calon dalam membawa keberhasilan dalam situasi kompleks serta mampu membina kerjasama dengan pakar-pakar industri.

Pakej saraan yang kompetitif sekitar RM20,000 hingga RM25,000 akan ditawarkan berdasarkan kontrak. Individu yang berminat dikehendaki menghantar permohonan melalui portal www.jobsmalaysia.gov.my atau menghantar CV kepada muhammad.tawil@kettha.gov.my. Semua maklumat permohonan adalah sulit. Hanya calon yang disenarai pendek akan dihubungi.

DUE DATE:- 23 DECEMBER 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Kementerian Tenaga Teknologi Hijau dan Air (KeTTHA) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.