Kerja Kosong Institut Jantung Negara (IJN)

Jawatan Kerja Kosong Institut Jantung Negara (IJN) logo www.ohjob.info disember 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. RESEARCH NURSE, CLINICAL RESEARCH DEPARTMENT
2. PHYSICS SCIENCE OFFICER
3. ASSISTANT, PATIENT FINANCIAL SERVICES DEPARTMENT

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

IJN ditubuhkan pada 1 Ogos 1992 sebagai sebuah institusi pakar jantung komited untuk menyampaikan standard maju dalam perubatan kardiovaskular dan torasik untuk dewasa dan pesakit jantung pediatrik. Sebelum ini institut itu telah menjadi sebahagian daripada Hospital Besar Kuala Lumpur. Sejak Penubuhan institut, IJN telah dirawat lebih satu juta pesakit dan mendapat pengiktirafan sebagai salah satu Cardiovascular terkemuka dan Pusat Kesihatan Thoracic di rantau ini.

Hari ini IJN menyediakan pelbagai perkhidmatan jantung. Institut ini juga menempatkan beberapa berkaitan klinik rawatan jantung. Institut ini dikendalikan oleh pasukan yang berpengalaman dan komited pakar kardiologi, pakar bedah, ahli anestesiologi, paramedik dan kakitangan sokongan klinikal. Kakitangan perubatan disokong sepenuhnya oleh teknologi moden membolehkan IJN untuk merawat kes yang paling rumit. Untuk memastikan IJN terus menjadi institusi jantung terkemuka di rantau ini terdapat beberapa berterusan skim latihan sokongan dan satu siri aktiviti-aktiviti penyelidikan dan pembangunan. Terdapat juga kerjasama dengan pertubuhan perubatan antarabangsa yang terkemuka seperti Hospital Papworth UK dan Herz-und di Jerman, membolehkan IJN untuk memperkenalkan teknik klinikal moden.

DUE DATE:- 19 DECEMBER 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Institut Jantung Negara (IJN) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.