Kerja Kosong Yayasan Kemajuan Islam Nasional (YAKIN)

Jawatan Kerja Kosong Yayasan Kemajuan Islam Nasional (YAKIN) logo www.ohjob.info disember 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Akauntan

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Yayasan Kemajuan Islam Nasional (YAKIN) ialah sebuah pertubuhan yayasan (foundation) yang ditubuhkan pada 24 Januari 2011 oleh YB. Senator Datuk Seri Syed Ibrahim bin Kader dan dirasmikan oleh YAB. Dato’ Sri Mohd Najib bin Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia pada 25 Oktober 2011. YAKIN ditubuhkan bagi memberikan bantuan pendidikan, keagamaan, kesihatan dan kebajikan kepada golongan yang kurang berkemampuan khususnya masyarakat India Muslim dan masyarakat Islam umumnya.

Ibu Pejabat YAKIN beralamat di No. 77-1, Tingkat 1, Medan Sri Bunus, Off Jalan Masjid India 50100 Kuala Lumpur. YAKIN juga mempunyai satu pejabat di setiap negeri seluruh Malaysia kecuali di negeri Kelantan dan Sarawak. Pejabat YAKIN di setiap negeri bertindak sebagai pejabat pentadbiran bagi memberi sokongan kepada Ibu Pejabat, manakala segala keputusan dan urusan kewangan dilakukan di Ibu Pejabat.

DUE DATE:- 24 DECEMBER 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Yayasan Kemajuan Islam Nasional (YAKIN) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.