Kerja Kosong Lembaga Pelabuhan Kelang (PKA)

Jawatan Kerja Kosong Lembaga Pelabuhan Kelang (PKA) logo www.ohjob.info november 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. PEGAWAI LAUT AL41

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Borang permohonan jawatan kosong boleh diperolehi dari Jabatan Sumber Manusia,Lembaga Pelabuhan Kelang atau dimuat turun melalui laman web LPK di www.pka.gov.my. Permohonan hendaklah disertakan dengan salinan Ijazah, Diploma, Sijil-sijil Persekolahan, Kad Pengenalan, Sijil Kelahiran dan lain-lain kelayakan yang berkaitan. Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar kepada Pengurus Besar, Lembaga Pelabuhan Kelang, Beg Berkunci 202, Jalan Pelabuhan Utara, 42005 Pelabuhan Klang. [u.p. Pengurus Kanan (Sumber Manusia)].

Sila catitkan nama jawatan yang dipohon di tepi atas kiri sampul surat permohonan. Permohonan daripada pegawai/kakitangan yang sedang berkhidmat dengan Kerajaan atau Badan-Badan Berkanun hendaklah mengemukakan permohonan melalui Ketua Jabatan masing-masing berserta dengan salinan Laporan Penilaian Prestasi Tahunan terkini, Penyata Perkhidmatan dan Penyata Cuti yang dikemaskini. Hanya calon yang disenarai pendek sahaja akan dipanggil temuduga. Pemohon yang tidak menerima apa-apa jawapan dalam tempoh 6 bulan dari tarikh tutup iklan adalah dianggap tidak berjaya.

DUE DATE:- 21 NOVEMBER 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Lembaga Pelabuhan Kelang (PKA) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.