Kerja Kosong RHB Banking Group

Jawatan Kerja Kosong RHB Banking Group logo www.ohjob.info november 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Learning Support, Certification & Accreditations
2. Administrator, Regional Asset Management Group Operations
3. Manager - Fund Accounting
4. Manager - Operations Finance
5. Custodian Clerk

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

RHB Banking Group adalah kumpulan yang keempat terbesar bersepadu sepenuhnya perkhidmatan kewangan di Malaysia. Perniagaan teras diselaraskan ke dalam & bidang tumpuan utama berikut iaitu, Kumpulan Perbankan Runcit dan Komersil, Perbendaharaan & Pasaran Global, Perbankan Transaksi, Perbankan Islam Kumpulan dan Kumpulan Insurans, Korporat dan Perniagaan Perbankan Pelaburan dan Perniagaan International Group.

Ini ditawarkan melalui anak syarikat utamanya - RHB Bank Berhad, RHB Investment Bank Berhad, RHB Insurance Berhad dan RHB Islamic Bank Berhad, manakala pengurusan aset dan unit perniagaan amanahnya dijalankan oleh RHB Asset Management Sdn. Bhd. Dan RHB Islam Antarabangsa Pengurusan Asset Berhad.

The Groups kehadiran serantau kini menjangkau sembilan negara termasuk Brunei, Kemboja, Indonesia, Hong Kong, Malaysia, Singapura, Thailand, Vietnam dan Lao PDR. Ia adalah RHB Kumpulan Perbankan aspirasi untuk menyampaikan pengalaman pelanggan yang unggul dan nilai pemegang saham; dan untuk diiktiraf sebagai sebuah Kumpulan multinasional Perkhidmatan Kewangan memimpin.

DUE DATE:- 28 NOVEMBER 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong RHB Banking Group dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.