Kerja Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB)

Jawatan Kerja Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB) logo www.ohjob.info ogos 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. EXECUTIVE, HUMAN CAPITAL
2. TECHNICIAN
3. KETUA PENGAWAL KESELAMATAN

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Banyak perubahan telah berlaku sejak (PNMB) permulaan Percetakan Nasional Malaysia Berhad pada tahun 1888. Ia telah dikorporatkan pada tahun 1993, menjadi yang dimiliki sepenuhnya oleh Kementerian Kewangan. Walau bagaimanapun, sepanjang perubahan prinsip kita kekal; untuk memberikan yang terbaik seperti yang kita bergerak ke hadapan

Kami memahami keperluan pelanggan-pelanggan kami dan berkhidmat kepada mereka dengan menggabungkan pelbagai kami perkhidmatan percetakan dalam bidang percetakan umum, percetakan data berubah-ubah, percetakan keselamatan dan pengimejan digital dengan perkhidmatan reka bentuk dalaman kami. Ini semua di bawah satu bumbung di kemudahan daripada 83,000 kaki persegi. Di Kuala Lumpur. Dengan rangkaian cawangan di seluruh negara, kami bertujuan untuk membantu pelanggan kami dalam memenuhi percetakan mereka.

DUE DATE:- 30 AUGUST 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Percetakan Nasional Malaysia Berhad (PNMB) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.