Kerja Kosong Lembaga Tabung Haji (TH)

Jawatan Kerja Kosong Lembaga Tabung Haji (TH) logo www.ohjob.info september 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Chief Operating Officer
2. Human Resource Manager

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

TH Hotel & Residence Sdn. Bhd. (THHR), anak syarikat milik penuh Tabung Haji Malaysia, telah dikenal pasti sebagai syarikat untuk menerajui penglibatan perniagaan Tabung Haji dalam sektor hospitaliti dan perkhidmatan di peringkat nasional dan antarabangsa. THHR komposisi pengurusan terdiri daripada golongan profesional yang mempunyai terkumpul lebih 50 tahun Hospitality & Industri Perkhidmatan pengalaman dan kepakaran.

Di dalam negara THHR akan dalam jumlah menguruskan lapan (8) TH Hotel. Pada masa ini THHR menguruskan TH Hotel Kota Kinabalu, TH Hotel Kelana Jaya, TH Hotel Penang, TH Hotel & amp; Convention Centre Terengganu dan TH Hotel & Convention Centre Alor Setar. Dalam perancangan adalah TH Movenpick Hotel & Convention Centre, Sepang dijangka dibuka pada tahun 2016.

rancangan pengembangan selanjutnya sudah diletakkan untuk penubuhan TH Hotel Kuching dan TH Hotel Johor Bharu, yang dijangka beroperasi menjelang tahun 2016. Terdapat rancangan untuk THHR melebarkan sayapnya lebih jauh iaitu di peringkat antarabangsa, dan setakat ini beberapa bandar-bandar di Timur Tengah dan Eropah telah dikenal pasti. THHR bercita-cita untuk menjadi Global Pematuhan Syariah Hotel yang paling diurus secara profesional dan juga terkenal di dunia.

DUE DATE:- 08 SEPTEMBER 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Lembaga Tabung Haji (TH) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.