Kerja Kosong Universiti Malaysia Pahang (UMP)

Jawatan Kerja Kosong Universiti Malaysia Pahang (UMP) logo www.ohjob.info julai 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. PEGAWAI KESELAMATAN GRED KP41 / KP44
2. SENIOR MARKETING EXECUTIVE

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Universiti Malaysia Pahang (UMP) telah ditubuhkan oleh Kerajaan Malaysia pada 16 Februari, 2002. UMP telah ditubuhkan sebagai sebuah universiti teknikal berdasarkan kecekapan yang pakar dalam bidang kejuruteraan dan teknologi.

UMP terletak di negeri pantai timur Pahang, negeri terbesar di Semenanjung Malaysia dengan kawasan yang luas hutan hujan dikurniakan dengan pelbagai biodiversiti dan sumber asli.
Kampus ini juga strategik di Pantai Timur Industrial Belt Semenanjung Malaysia yang menjadi tuan rumah sebilangan besar syarikat multinasional (MNC) dalam industri kimia, petrokimia, pembuatan, automotif dan bioteknologi.

UMP menawarkan pelbagai program pengajian tinggi berasaskan kemahiran dan pendidikan tertiari berdasarkan praktikal dalam bidang kejuruteraan dan teknologi untuk menghasilkan jurutera yang kompeten. kurikulum berorientasikan aplikasi mengintegrasikan teori dan amalan dalam konsep sebuah kilang pengajaran, menekankan experiental dan tindakan pembelajaran, berorientasikan tugas dan penyelesaian masalah.

Bagi penyelidikan, UMP memberi tumpuan kepada penyelidikan gunaan dan projek-projek perindustrian untuk memperkayakan proses pengajaran dan pembelajaran dan juga untuk menggalakkan pengkomersialan produk penyelidikan, sekali gus mendedahkan mereka kepada aktiviti penyelidikan dan pembangunan terkini dalam industri.

kampus universiti itu dilengkapi dengan teknologi terkini maklumat dan komunikasi (ICT) sistem, termasuk tanpa wayar sambungan internet jalur lebar untuk memudahkan aktiviti e-Pembelajaran dan e-Management berasaskan elektronik universiti itu.

UMP komited kepada pembangunan modal insan dan teknologi untuk memenuhi keperluan industri dan juga untuk menyumbang kepada pembangunan negara secara menyeluruh.

DUE DATE:- 31 JULY 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Universiti Malaysia Pahang (UMP) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.