Kerja Kosong Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM)

Jawatan Kerja Kosong Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) logo www.ohjob.info julai 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. MCMC Trainee Officer Programme (TOP)

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) mengalu-alukan graduan yang sedang mencari untuk kerjaya yang mencabar dalam industri komunikasi dan multimedia untuk memohon sebagai pelatih Program Pegawai Pelatih yang (TOP). SKMM TOP sebahagian daripada program pembangunan modal insan kami yang luas untuk membina sebuah kumpulan pegawai-pegawai muda yang dinamik yang disediakan dalam tenaga kerja SKMM.

Jika anda mempunyai apa yang diperlukan untuk pergi orang-orang batu tambahan dan jika anda bersedia untuk menyahut cabaran persekitaran global yang kompetitif hari ini, kami menyediakan anda dengan peluang yang cemerlang kerjaya dalam organisasi kami.

Apakah TOP?

TOP ialah 6 bulan-program yang direka untuk melatih graduan tempatan yang berminat untuk memulakan kerjaya dalam industri komunikasi dan multimedia. Pemohon yang berjaya hendaklah dilatih di kawasan berikut: -

-Network Keselamatan dan Penguatkuasaan
Pengurusan -Spectrum dan Penomboran
-Licensing Dan Peraturan Ekonomi
-Communication Dan Digital Ekosistem
-Business Pentadbiran dan Pengurusan atau bidang-bidang lain yang berkaitan.

DUE DATE:- 07 JULY 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Suruhanjaya Komunikasi Dan Multimedia Malaysia (SKMM) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.