Kerja Kosong PUSPAKOM Sdn Bhd

Jawatan Kerja Kosong PUSPAKOM Sdn Bhd logo www.ohjob.info julai 2016
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. IT Security & Governance Analyst
2. Customer Relations Executive

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Ditubuhkan pada tahun 1994, PUSPAKOM merupakan anak syarikat milik penuh DRB-HICOM Bhd, sebuah konglomerat yang disenaraikan di Bursa Saham Kuala Lumpur. Kami adalah satu-satunya syarikat pemeriksaan kenderaan yang dilantik oleh kerajaan Malaysia untuk menjalankan pemeriksaan mandatori bagi kenderaan perdagangan dan awam, serta kenderaan persendirian untuk pembiayaan sewa beli, pindah milik dan tujuan insurans.

PUSPAKOM telah mencapai pertumbuhan yang mampan dan kepelbagaian. Kami telah membangunkan satu rangkaian di seluruh negara yang luas yang memastikan pusat pemeriksaan kami tidak terlalu jauh dari anda.

Hari ini, PUSPAKOM mempunyai 55 pusat pemeriksaan perkhidmatan kepada laman 28 pemeriksaan tambahan di seluruh negara, melakukan lebih daripada 3 juta pemeriksaan setiap tahun. PUSPAKOM diberikan konsesi 15 tahun kedua oleh kerajaan pada tahun 2009, dan kami bersedia di atas jalan pengembangan dan penambahbaikan yang akan memenuhi keperluan semakin meningkat dengan pesat penduduk permotoran negara terus. Kami bangga dalam memeriksa kenderaan piawaian antarabangsa dan memberi sokongan kepada industri pengangkutan di Malaysia.

DUE DATE:- 21 JULY 2016


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong PUSPAKOM Sdn Bhd dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.