Job Vacancy at Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA)

Jawatan Kerja Kosong Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) logo www.ohjob.info september 2015
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Pegawai Imigresen KP17

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION

Urusan pengambilan yang dilaksanakan oleh Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia kini menggunakan sistem berkomputer sepenuhnya, yang dikenali sebagai Sistem Mengambil Sepanjang Masa, atau ringkasannya SMSM. Sistem ini diperkenalkan dalam bulan Januari 1997. Di bawah SMSM, permohonan jawatan boleh dibuat pada bila-bila masa sepanjang tahun. SMSM memudahkan urusan pendaftaran permohonan, tapisan, penyenaraian calon lantikan dan simpanan, penjadualan temu duga, penentuan tempat temu duga dan tawaran jawatan. Di bawah sistem ini pemohon boleh mengemukakan permohonan secara online di Portal Rasmi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia.

Orang ramai boleh berurusan dengan Urus Setia Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia secara online menerusi Portal Rasmi SPA atau melalui sistem pesanan ringkas (SMS) di nombor 39111 atau perkhidmatan mySMS SPA di nombor 15888. Maklumat mengenai jadual temu duga/peperiksaan dan keputusan temu duga/peperiksaan boleh dicapai melalui Portal Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia dan SMS sepanjang masa.

Sebarang pertanyaan:-

Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA)
Aras 6-10, Blok C7, Kompleks C,
Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
62520 Putrajaya, Malaysia.

Telefon: +603 8885 6000
Faks: +603 8888 5036

DUE DATE:- 20 SEPTEMBER 2015


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Job Vacancy at Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Malaysia (SPA) dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.