Kerja Kosong Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Negeri Kedah

Jawatan Kerja Kosong Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Negeri Kedah logo www.ohjob.info januari 2017
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Pemandu Kenderaan H11
2. Pembantu Awam H11

DUE DATE:- 31 JANUARY 2017

Pemohon yang berkelayakan sebagaimana yang ditetapkan adalah layak memohon. Borang permohonan yang lengkap hendaklah dihantar ke Pejabat dengan disertakan sekeping gambar foto terbaru (berukuran pasport), kad pengenalan (kpt), salinan lesen memandu, salinan perakuan beranak / sijil kelahiran, salinan semua sijil-sijil persekolahan (SRP/PMR, SPM/SPMV dan STPM), sijil berhenti sekolah dan salinan dokumen yang berkaitan. Setiap salinan hendaklah DISAHKAN.

Borang Permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar dalam sampul surat berukuran 23cm x 31cm dan di sudut atas sebelah kiri hendaklah ditulis nama jawatan yang dipohon. Permohonan hendaklah disampaikan kepada:

PEJABAT PENGARAH TANAH DAN GALIAN NEGERI KEDAH
05576 WISMA NEGERI, ALOR SETAR
KEDAH DARUL AMAN

(U.P: SEKSYEN KHIDMAT PENGURUSAN)

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil untuk ditemuduga. Sebarang keputusan yang dibuat berkaitan dengan urusan ini adalah muktamad. Pemohon-pemohon yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 6 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan mereka tidak berjaya.

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong Pejabat Pengarah Tanah dan Galian Negeri Kedah dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.