Kerja Kosong UTP - Universiti Teknologi PETRONAS

Jawatan Kerja Kosong UTP - Universiti Teknologi PETRONAS logo www.ohjob.info mac 2017
Applications are invited to qualified Malaysian citizens to fill the following position: -

1. Kerani

DUE DATE:- 19 MARCH 2017

Universiti Teknologi PETRONAS (UTP) telah ditubuhkan pada tahun 1997 dan telah berkembang menjadi salah satu universiti swasta yang paling menonjol di Malaysia. UTP menawarkan pelbagai program kejuruteraan dan teknologi yang relevan dengan industri di peringkat ijazah dan ijazah lanjutan.

UTP telah melahirkan lebih 10,000 graduan dan kini mempunyai seramai lebih 6,000 pelajar dan 1,200 pelajar lepasan ijazah dari lebih daripada 50 buah negara di seluruh dunia. UTP melengkapkan program kejuruteraan dan teknologi dengan pendidikan yang berkualiti dalam bidang pengurusan dan kemanusiaan, dengan matlamat untuk melahirkan graduan yang serba boleh yang mempunyai kualiti kepimpinan yang sangat baik dan komunikasi abilities.UTP adalah satu-satunya universiti swasta di Malaysia yang diberi nilai 4-bintang institusi oleh Quacquarelli Symonds (QS), dengan penarafan lima bintang maksimum dalam lima bidang daripada lapan, iaitu pekerjaan, pengantarabangsaan, inovasi, kemudahan dan akses.

UTP juga mengekalkan kedudukannya dalam 200 teratas untuk 2015 QS World University Ranking mengikut subjek Kejuruteraan Kimia, dengan tambahan tiga mata pelajaran baru termasuk Electrical & amp; Kejuruteraan Elektronik, Kejuruteraan Mekanikal dan Sains Komputer & amp; Sistem Maklumat telah meletakkan diri mereka dalam dunia ranking.UTP adalah satu-satunya universiti swasta di Malaysia yang menduduki 200 teratas untuk 2014 QS Asia University Rankings dan kedudukan di 335 bagi Kedudukan Universiti Dunia QS bawah Kejuruteraan dan Fakulti Teknologi.

CLICK HERE FOR MORE INFORMATION


* Senarai Penuh Jawatan Kosong Yang Telah Dikemaskini (KLIK SINI)

Terima kasih kerana membaca dan menyemak Kerja Kosong UTP - Universiti Teknologi PETRONAS dan selamat memohon, semoga berjaya kami ucapkan, sila kongsikan kepada semua.


.